25 Mayıs 2013 Cumartesi

Mustafa Ceceli Alametifarika Şarkı Sözü

Mustafa Ceceli Alametifarika Şarkı Sözü Seen… Aşkı şahikasın teksin harikasın Kalbime nakşedilmiş alametifarikasın Been… Canana kul köle ruhum bir çöle Ebedi hapsedilmiş unutulmuş biçareyim Been bir değil bin kere yanmışım sana ben Seni seviyorum deme sev beni Per perişan et aşkına yor beni Rüyaları hep sana yormuşum Gel de bul beni Seni seviyorum deme sev beni Per perişan et aşkına yor beni Deli divane olmuş yolunda kaybolmuşum Etme bul beni www.sendeyim.com Seen… Aşkı şahikasın teksin harikasın Kalbime nakşedilmiş alametifarikasın Been… Canana kul köle ruhum bir çöle Ebedi hapsedilmiş unutulmuş biçareyim Been bir değil bin kere yanmışım sana ben Seni seviyorum deme sev beni Per perişan et aşkına yor beni Rüyaları hep sana yormuşum Gel de bul beni Seni seviyorum deme sev beni Per perişan et aşkına yor beni Deli divane olmuş yolunda kaybolmuşum Etme bul beni www.sendeyim.com Oooooof oooooooof Seni seviyorum deme sev beni Per perişan et aşkına yor beni Deli divane olmuş yolunda kaybolmuşum Etme bul beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder